.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شانس اجماع روی قالیباف بیشتر از احمدی نژاد

يک عضو فراکسيون اصولگرايان با بيان اينکه اين فراکسيون براي حمايت از هيچ يک از کانديداهاي اصولگرا، وارد عمل نشده است، گفت: قرار بر اين شده است تا از کانديداهاي مطرح اصولگرايان براي حضور در فراکسيون و تشريح برنامه‌‏هايشان دعوت شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا نادر قاضي‌‏پور نماينده اروميه با اشاره به اينکه اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري گذشته به اجماع نرسيدند، گفت: به نظر نمي‌‏رسد که اصولگرايان در انتخابات آتي هم بتوانند اجماع کنند.

وي در تشريح اين ديدگاه خود، افزود: آقاي احمدي‌‏نژاد به هيچ وجه قصد عقب‌‏نشيني از کانديداتوري را ندارند. از اين رو قطعا اصولگراها با دوکانديدا وارد عرصه خواهند شد. البته اگر اصلاح‌‏طلبان براي معرفي يک کانديداي واحد به اجماع برسند، بهتر است که اصولگراها هم اجماع کنند.

قاضي‌‏پور در پاسخ به اينکه کدام يک از کانديداهاي مطروحه اصولگرايان از شانس اجماع در ميان گروه‌‏هاي سياسي اصولگرا برخوردارند؟، گفت: با توجه به اينکه آقاي قاليباف از وضع خوبي در سطح کشور و در مجلس برخوردار است، به نظر مي رسد که احتمال اجماع اصولگراها بر کانديداتوري ايشان بيش از ديگران باشد.

نماينده اروميه تاکيد کرد که قاليباف راي اول را در آذربايجان غربي خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.